ورود

Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising

Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising
  • محدود

Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising

نوع محتوا: مقالات    قالب فایل: PDF
نویسنده (گان): Mark A.P. Davies; Dayananda Palihawadana    تاریخ انتشار: 2006
بوسیله    زمان: 70 روز قبل
اندازه: 274.07 کیلوبایت      
Citation: BibTeX  |  EndNote

@article{13884963,
author = {Mark A.P. Davies; Dayananda Palihawadana},
title = {Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising},
journal = {International Journal of Advertising},
language = {EN},
volume = {25},
number = {3},
pages = {381-407},
doi = {10.1080/02650487.2006.11072975},
}

[ Download ]

%0 Journal Article
%T Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising
%A Mark A.P. Davies"\n"%A Dayananda Palihawadana
%J International Journal of Advertising
%D 2006

[ Download ]


  • عنوان: Developing a model of tolerance in client–agency relationships in advertising
  • نویسنده (گان): Mark A.P. Davies; Dayananda Palihawadana
  • شناسه دیجیتال (doi): 10.1080/02650487.2006.11072975
  • نوع مقاله: مقاله ژورنال
  • عنوان نشریه/ژورنال: International Journal of Advertising
  • نوع نشریه: تخصصی
  • سال انتشار: 2006
  • زبان: انگلیسی
  • صفحات: 381-407
  • شماره جلد(ها): 25
  • شماره (های) انتشار: 3
+

بلاک کردن کاربر

در صورت لزوم، به مدیریت گزارش دهید.

آیا مطمئن هستید که می خواهید این کاربر را بلاک کنید؟